Elektronická objednávka

Vyberte zařízení které chcete opravit.
Prosím vložte celý název a model vašeho zařízení
Vložte popis závady na zařízení.
Před započetím jakékoli opravy je nutné aby majitel zařízení odblokoval a vypnout veškeré, pin kody, gesta ochranny obrazovky, odhlásil se z google účtu případně icloudu. V případě že tak zákazník neučiní není možné zařízení po opravě otestovat, případně přehrát software bez aktivace ochranny účtu výrobce zařízení. V případě že není možné vzhledem k poškození zařízení takto učinit vyřešíme s vámi odblokování po opravě telefonnicky a zařízení otestujeme. Neposílejte a nepředávete zařízení se sim kartou. Kartu sim i paměťovou kartu ze zařízení vyjměte.
Naše webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení a přizpůsobení vašeho zážitku a k zobrazování reklam (pokud existují). Naše webové stránky mohou také obsahovat soubory cookie od třetích stran, jako je Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Používáním webu souhlasíte s používáním cookies. Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Klikněte na tlačítko a zkontrolujte naše zásady ochrany osobních údajů.